Onsdag

0kommentarer




Hej. Idag hade jag skola som vanligt, hade dock två föreläsningar hela dagen, den första handlade om fördomar och varade i 2 timmar och därefter var det ytterligare en föreläsning om alkohol och droger typ, vet inte hur länge den var då jag och Marcus smög ut efter 25 minuter och for hem hehe. Annars då? Jo men de är väll bra, får skit ont i huvudet var och varannan minut som sen försvinner och så kommer de tillbaka igen.. Konstigt och så är jag jätte trött! Blir nog en tidig kväll idag igen men det är så skönt att sova! Och snart är det äntligen looov!!! Det hag vet att jag ska göra på lovet är att fara till bygdeå med Julia och kanske Marcus för att vara med Ida som bor där i några dagar, se skräckfilmer och Harry potter, prata och planera inför magaluf! Sen har jag inte så mycket mer planer än att vara hemma och mysa med min syster och kanskeeee plugga lite hehe, vi får se hur det blir med det. 
Puss

Kommentera

Publiceras ej