Året 2K14

1kommentarer

 
 
Tänkte skriva lite om året som gått och lägga upp lite bilder. Har ju varit väldigt dålig på att uppdatera bloggen under året och detta dels på grund av skolan som tagit upp en del tid men sen har jag inte haft så mycket ork och energi till att skriva här. 
2014, vet inte om jag kan säga att det var ett bra eller dåligt år. På vissa plan var det det bästa året hittills men sen har det varit vääldigt mycket downs vad gäller måendet. Dock tror jag att det var fler dipps i måendet 2013 än 2014 eller nä.. fast jag vet inte, var nog rätt lika. Året har varit jäkligt jobbigt, stressigt, känslomässigt jobbigt och väldigt förvirrande. Har gråtit så himla mycket och gått runt med så himla mycket oro, ångest och stress vilket har varit så himla jobbigt. Känner nästan att hela året bara var ångestladdat..
 
Men året har e bara varit dåligt utan har haft väldigt många up's också! Har testat en del nya saker, kommit närmare folk och kommit närmare de jag umgås med i klassen, fått lite nya vänner, rest litegrann både inrikes och utrikes. Har suttit och pratat i timmar om livet, planer, drömmar och mål med lite olika vänner, haft grymma fyllor, skrattat så mycket att jag gråtit och utvecklats en hel del som person. Älskar verkligen de vänner som jag verkligen hade under detta år och som verkligen fanns där för mig och lyssnade på mina problem om och om och om igen, ni är fan bäst och ni fick mig verkligen på fötter igen! 


Hittade detta inlägg i utkastet och jag hade visst glömt bort detta inlägg. Tror det var så att jag ville lägga in fler bilder och skriva mer men tänker nu att jag ändå kan publicera detta inlägg bara för att sedan kunna gå tillbaka och se hur jag egentligen kände för 2014 eller nåt haha.
 

1 kommentarer

ida

26 Feb 2015 06:39

♡♡

Kommentera

Publiceras ej