500kr rikare + kleynur på det = bra dag

1kommentarer



Hejhej. Sitter på matte lektionen just nu och tänkte att jag kunde göra ett blogginlägg nu när jag ändå ska försöka uppdatera bättre. Har en lång dag idag som vanligt, börja 8.20 och slutar 15.40, lite jobbigt men ja det funkar väll. Hur som helst har varit i skolan och sen på kvällen har jag varit med min allra bästa Emma varje dag i veckan. Var tvungen o fara hem och byta byxor idag också och gissa om jag har en bra dag? Tar fram ett par byxor som jag inte använt på huur länge som helst och så ser jag något i bakfickan och vad kan det vara, jo en 500 lapp. Så 500 kr rikare bara sådär är ju rätt najs. Sen så smsade jag pappa som befinner sig i Island just nu o h bad honom köpa kleynur med sig hem till Sverige och han lova att han skulle göra det. Min kan ju inte bli mycket bättre! Antar att de flesta inte vet vad kleynur är men det är typ bull aktiga grejer som är såååå jäääävla goda!!!!!! Jaja ska börja plugga nu. Puss

1 kommentarer

Britt

21 Sep 2014 13:58

Oj 500 kr rikare. Vilken tur du har :)

Kommentera

Publiceras ej