Gott o blandat

0kommentarer





Igår gick vi endast halvdag i skolan så efter skolan for jag till stan och mötte upp Emma, Jenny och Moa. Vi åt, kollade kläder o h julklappar och sen så fikade vi på mat och prat, jätte mysigt! Sen på kvällen for jag och Emma till ÖB som hade premiäröppning. Shoppade loss ganska bra haha, både julklappar och saker till mig själv! Fick även med mig en hel del smycken från stan också, najs! Efter det så for jag hem och pluggade resten av kvällen och natten haha har sovit typ 3 och en halv timmar... Sitter på bussen nu på väg till dkolan, självklart försov jag mig också.. Idag har vi heldag på skolan vilket känns rätt drygt dels för att det är fredag och dels för att vi haft halvdagar hela veckan. Sen ikväll så ska jag fara och bowla med ett gäng sköna peepz också!

Btw så tror jag att det brinner på kylgränd (ersboda) vid Willys för det åkte just förbi en brandbil med blinkande ljus osv, tänkte ifall någon ville veta hahahahah;)
Och där kom en till, borde fan starta en nyhetstidning😂
Puss 

Kommentera

Publiceras ej