bildbomb del 1!

0kommentarer

 
Massssa bilder från när jag, Astrid och Samira ordnade en överaskningsfest till Helin som hade fyllt 17. Sorry att det vart så himla många bilder men kunde inte välja vilka jag skulle använda och alla hade tagit så himla mycket kort haha. Hade iallafall riktigt, riktigt roligt även om det vart lite smått kaos/tjaffs ett tag där med några tårar så löste det sig bra. Älskar verkligen dessa människor!
 
 
Några bilder från klassfesten vi hade i början av året, hade riktigt roligt och ingen spårade som tur var haha.
 
 
Här är en del blandade bilder, när jag, emma och samira träffade han som spelar kurt wallander, max käk med underbara folk från klassen, josef från kulturnatta, jag och emma, årets första mjukglass, bilder från holmön, bilder från fest.
 
Här är lite bilder från skolavslutningskvällen. Umgicks med dom mest underbara människorna, hade jäkla tur hela kvällen förutom där på slutet hahah ni som var där fattar, jag och johanna blev nerknuffade i sjön av robin, matte och sebbe så vi fick oss ett dopp, rätt så onyktert men hade verkligen riktigt roligt, bra start på sommaren helt enkelt!! tack alla ni är underbara!
 
Ja nu jävlar ska jag skärpa mig och börja ta tag i bloggen igen! Men det är ju bara trisst eftersom  jag inte får nå bra bilder med min mobil som när som helst kommer sluta fungera och har ingen vanlig kamera bara polaroid ahah.. Hur som helst, under tiden jag inte bloggat så har jag gått i skola, umgåtts med massa sköna folk, festat, varit på holmön, pratat och drömt mig bort med emma, ja en hel jävla massa. Men nu är det sommarlov! Fick det i Tisdags, jag och emma for till stan och kollade på alla studenter och herregud vad jag längtar tills jag själv får ta studenten! I Torsdags och fredags var jag också på tivolit, skit kul! Har också fått ett deltidsjobb på online samt ett sommarjobb för umeå kommun som unga arrangörer, det innebär att vi ska arrangera ett evenemang, hitta lokal, sponsorer, marknadsföra osv om jag fattat rätt. Har egentligen inte så mycket planerat för i sommar. Har snackat med emma om att fara på en roadtrip, fara till jönköping med ida på harry potter exhibition, trästocksfestivalen, kanske ska på bråvalla också.. Vill så himla gärna åka utomlands men det kommer tyvärr inte bli av:( jaja, ska fan ta vara på denna sommaren!! Nu ska jag ta något att äta och sen bara ta det lugnt i och med att jag jobbar imorgon från 12 till 6.
puss

Kommentera

Publiceras ej