vill ha nu!!!

1kommentarer

 
ÅH JAG VILL HA NUU!!! man sätter alltså på mobilen åvanpå denna manick, sen så väljer man ett foto från mobilen osså kopierar denna  maskin bilden och skriver ut den i ett "polaroid foto". Ja ni ser ju under. Jag har en polaroid kamera, dock är fotona som kommer ut ganska små och det är inte jätte bra kvalite på bilderna heller typ ljuset osv är inte så bra. Jag vill ha en ny riktig polaroid kamera, med större bilder och bättre kvalite, osså såklart en systemkamera haha. Nej men seriöst, önskar mig verkligen den här!! den kostar ca 3000 kr men såå värt!! finns att köp bland annat här! (länken hamnade bara på h-et i här så klicka på h-et för att komma till sidan.
puss

1 kommentarer

Sanna

16 Jan 2014 17:23

Åh, haha nu vet jag exakt vad min pojkvän ska få i present! Så fiffigt!

Kommentera

Publiceras ej