your voice is my favorite sound.

0kommentarer

 Hejhej, nu har jag inte bloggat på typ en och en halv vecka.. har typ tappat motivationen lite och då blir det så tråkiga inlägg. Anledningen är väll typ att sommaren, värmen och alla sköna dagar är över och skolan börjat och kylan börjat komma fram. Men ska försöka bättra mig på den fronten. Under tiden jag nu inte har bloggat har jag varit i skolan, varit en del med Mia fikat med Emma vilket verkligen behövdes då jag fick prata ut osv. Nu när vi går olika gymnasium och har olika tider hinner vi ju inte ses så ofta så uppskattar verkligen när vi kan ses och bara snacka. Sen har jag sovit hos mia i helgen, jobbade också lördag och söndag. Annars har jag nog inte haft så mycket för mig. Igår var jag på stan efter skolan med Mia, fick med mig ett par tränings/spring byxor och en tröja. Idag for jag inte till skolan hade sjukt ont i magen och upp i ryggen så. asså känner verkligen hur tråkiga mina inlägg är.. ni får gärna kommentera typ vad ni skulle vela att jag bloggade om. 
 
föresten, följ mig på tumblr, melissajonssons.tumblr.com och/eller greatstorybroo.tumblr.com, har två stycken. och på weheartit direktlänk här! och på instagram, heter melissajonssons där också!
 
puss

Kommentera

Publiceras ej