lägg din hand i min

0kommentarer

Oredigerad bild på mig och min underbaraste.
 
Hejhejhej! försov mig imorse.. ovanligt? nej men jag vet inte varför men torsdagar och fredagar verkar vara omöjliga för mig att ta mig ur sängen.. hur som haver, är hemma ensam fram tills på söndag, såå jäkla skönt! ska typ bara vara hemma och se film och ta det lugnt, stänga av mobilen och logga ur facebook och jävlar för den som stör. hahah nej men känns som jag bara vill vara själv i helgen. Idag var det då skola, slutade kvart över tolv så det var ju najs! for till mia och chilla där drygt två timmar och sen for vi in till stan. Träffade mahshid, idris, nasra och sarah också så var med dem ett tag. Sen for jag och mia och åt och så gick vi till hemmakväll för jag skulle köpa godis och ladda upp till helgen haha. köpte också en ny hårinpackning vilket verkligen behövs för mitt hår just nu! åh saknar mitt hår som jag hade på bilden åvanför.. varför färga jag ens brunt och sen blekte och så blekte så mycket att det vart såå slitet så var tvungen att klippa minst en decimeter och så är mitt underhår orange typ.. usch. Sen for jag iallafall hem och städade mitt rum som såg ut som ett bomb nedslag på riktigt. inte helt 100% klar än men städar resten imorgon. Nu sitter jag i soffan och pluggar på italienska, har läxförhör imorgon. Nu ska jag fortsätta plugga, hare!
 
btw1, vi hade skolfoto i tisdags, åh fyyyfaaaaan säger jag bara! döör så ful jag var!!
btw2, när jag ser bilden så saknar jag verkligen tiderna, gamla skolan och att gå i samma klass som emma:(

Kommentera

Publiceras ej