underbart

0kommentarer

 
 
Heluu. Har inte bloggat på en vecka, eller jo typ bekännelser och sånt men inte sagt typ vad jag gjort, kan dra snabbt. I helgen gick jag på bio med Amelie, Johanna och Guido. Vi såg insidious 2, grym var den! bättre än 1an också. Resten av helgen tror jag att jag bara var hemma och typ sov heheh.. I måndags var jag sjuk, mådde illa och hade ont i huvudet, har dock fortfarande ont i huvudet men tror det är pga att jag inte har mina linser. Fattar fan inte varför dom inte får in dom.. asså jag måste specialbeställa dom eftersom jag har brytningsfel och typ två lite olika synfel på olika ögon osv.. Annars i veckan då, i tisdags skola och sen for jag hem och chillade och såg how i met your mother som har sin sista säsong!! Igår var det då skola sen var jag med Mia på stan och så for jag hem och såg 2 broke girls och såklart pretty little liars och deras spinnoff ravenswood!! ahmahgaaad!!! så jävla bra ppl slutade längtar tills januari. Iallafall, idag var jag hos tandläkaren på morgonen och sen var jag då på skolan. Efter skolan for jag hem direkt och såg lite 2 broke girls och sen fixade jag mig och mötte upp Emma och drog till Ersäng. Alltså min gamla skola, åh gud så man saknar. Träffade nå gamla lärare och så träffade vi våra gamla mentorer!! Stod och prata med dom sammanlagt nästan en timme, åh dom är så underbara! Nu sitter jag i sängen och snackar med några kompisar om aviciis konsert i februari och ser på 2 broke girls. 
puss

Kommentera

Publiceras ej