the misfits

0kommentarer

 
Hej. måndag, skola och sen tror jag att jag bara for hem och läste harry potter, såg film och annat chill. Har inte så bra kortminne eller vad det heter. Igår efter skolan for jag in till stan en snabbis, köpte en ny masscara, hörlurar och så drog jag en standard och köpte en frappe! Idag så hade jag som vanligt sovmorgon, as skönt. Drömde världens bäst dröm typ hahah, drömde att jag började gymnasiet fast det var med min gamla klass och mina gamla lärare fortfarande och sen så typ vaknade jag vid sju och var as pigg men ville fortsätta drömen så tvinga mig själv att somna om hehe. Hade "tappat" den drömen men drömde att jag och emma var och hälsade på på min gamla skola och sen så skulle jag berätta nåt viktigt för min gamla mentor och sen glömde jag det och så vaknade jag och tänkte bah fan jag glömde berätta det osv, sen kom jag på att det var en dröm... hahaha. Hur som helst, efter skolan så for jag till stan med Mia och satt och snackade med henne en stund och så for jag hem och skulle plugga.. har dock inte kommit till det än...... Alltså seriöst, jag kanverkligen inte plugga själv. Börjar alltd med något annat och vips så har det gått flera timmar och det är kväll. Måste plugga med någon kompis, bästa pluggkompisen är ju såklart emma, sitta på waynes i flera timmar och plugga och beställa massa fika. Åh det är så dåligt att vi inte går samma klass och linje längre.. Aja ska försöka plugga nu, önska mig lycka till!
föresten måste jag bara tillägga att vi har haft badminton och tennis på idrotten i veckan, och det är så sjuukt roligt!! Älskar racket sportar. har dock träningvärk nu men det är det värt.
puss

Kommentera

Publiceras ej