living in an ordinary world

1kommentarer

 
Har ingen bra bild från just nu så tog bara någon random gamal bild. Saknar ändå mitt bruna hår..Sitter på skolan nu och har engelska. Försov mig nå jävulskt imorse.. fattar fan inte hur jag alltid lyckas. Somnade ändå strax efter tolv igår och ändå.. kom till skolan klockan 11. OCH jag är fortfarande galet trött! Nu för tiden verkar det som att jag kan sova hur mycket som helst.. börjar fan undra om det är något fel?! Hur som helst, har haft prov i kemi tror jag det är? Gick bättre än jag trodde det skulle gå så hoppas på ett E iallafall, det är det enda jag sattsar på i naturkunskap, hatar! Annars då? Inte mycket alls, hade lång lunch eftersom man fick sluta när man gjort sitt prov så jag satt i en stor soffa på skolan med markus, hanna, ida, jennifer och elina och bara chilla och spela på mobilen och dampade om vi inte klara ahha. Efter skolan ska jag mest troligen bara hem direkt och lyssna på harry potter och sova. Har sån jävla mensvärk också.... vill bara hem nu, tvätta bort sminket, ta på mig onepiece eller mjukisbyxor och munktröja och bara mysa resten av kvällen. Kom dock just på att jag har prov i Italienska imorgon... helvete. Kommer typ inte klara det känns det som. Ska kolla igenom dom glosor vi har haft och läsa igenom de två första kapitlen så lär jag ju iallafall få E.
puss

1 kommentarer

Idis

17 Oct 2013 16:51

Tycker du ska färga brunt igen, du passade ju sjukt bra i det! :D

Kommentera

Publiceras ej