Höst

0kommentarer

 
vet att min uppdatering verkligen sugit! men kan dra lite snabbt. I Fredags var jag tillbaks på skolan, bara två lektioner som sagt så var riktigt skönt. Sen for jag direkt hem typ, eller ah var med jennifer en jätte snabbis på stan och så for jag hem. Sen efter typ en och en halv timme for jag tillbaks till stan och mötte upp yasmin och vi gick till frasses och åt och så. Sen kom Samira och Helin och vi skulle fixa en grej men de vart as knas. For hem och typ plugga och sen skypea jag med astrid. På lördagen var jag på typ ett event/möte med Astrid och sen for jag hem och plugga mer. Skulle egentligen vara med några från klassen under kvällen men blev inte av då jag inte var riktigt kry än så stannade hemma istället. Sen på Söndagen var jag också bara hemma, jäkligt skönt! Igår var det då skola och efter skolan mötte jag upp Mia och vi gick in till stan. Jag köpte en frappe på mat och prat, waynes är ju så ute.. nä jag skämta men tycker mat och prats frappe är godare och smakar mer kaffe än waynes. Sen satte vi oss i parken och satt där någon timme och bara snackade om typ livet. Sen vart det så kallt så vi gick in på sf och satt där ett tag. Sen så gick vi till lindex och jag köpte en tröja. Idag var jag på skolan och sen for jag direkt hem. Skulle till specsavers men hade glömt att säga till mamma och pappa att dom skulle komma så dom var upptagna så bokade en ny tid på fredag. Var riktigt trött så somnade vid sex tiden och vaknade tio.. fan. Var as trött och försökte att inte somna för jag visste om jag skulle somna skulle jag inte kunna sova under natten men somnade med datorn i knät haha. Har ändå sovmorgon imorgon så får ju somna lite senare nu och vakna lite senare. Sitter iallafall och kollar bloggar och lyssnar på musik, älskar verkligen den första låten jag la upp i inlägget tidigare, hur högt?, as grym!
puss

Kommentera

Publiceras ej