hatar rubriker

0kommentarer

 
Hejhej! Igår var ju som sagt planerna att bara stanna hemma hela kvällen, dock drog jag till stan med johanna och åt glass och paj på donken och bara snacka någon timme. Idag skulle jag egentligen från med Astrid på typ öppet hus grejs på tingsrätten tror jag. Typ se en rättegång osv. Dock försov jag mig.. vaknade strax efter tre hehe. Chillade hemma och läste harry potter, inne på 6 boken nu. Älskarälskarälskar!! Sen for jag och Emma till ug och chilla där och spela lite pingis och snackade lite med lydia och så. Sen for vi till emma och sen vidare och hyrde film samt hyrde film med hennes pojkvän, mamma och syster. Det blev filmen "evil dead", en skräckis typ. Den var faktiskt väldigt bra, lite äcklig och obehaglig men annars bra. Åh jag älskar att se skräckfilm och typ skrämma upp sig själv hahah. Kom hem för kanske en tjugo minuter sen? och nu ligger jag i sängen och lyssnar på harry potter och spelar haha. Fick föresten en del utav min försenade födelsedagspressent av emma som hon köpte i Turkiet. Ni ser ju bilden åvanför. Ett jätte fint armband och med "Hunnybum" skrivet. Det är en "intern" grej mellan mig och emma. En grej vi började med i nian någon gång och så har vi kallat varann för hunnybum sedan dess. Älskar dig så jäääkla mycket bestisfestis.
puss

Kommentera

Publiceras ej