folk säger att man inte kan köpa lycka för pengar, vem försöker dom lura?!

0kommentarer

 
Hejhej! Kan dra snabbt vad jag gjort sedan tisdags då jag inte bloggat med ett riktigt inlägg sen dess. Kommer typ inte ihhåg precis vad jag gjort har ju så dåligt närminne.. Men Onsdags var det skola sen for jag hem, drog förbi johanna snabbt sen for jag till ug med emma ett tag och sen for jag ner på stan och skulle hämta en grej av mia osså var jag typ en halvtimme med henne och några. Torsdags tror jag att jag bara for hem efter skolan och chillade? I Fredags så var det då skola och sen satt jag ett tag på stan med Mia och snackade och så for jag hem. Var sjukt trött osv så jag var bara hemma nästan resten av kvällen, var ute en stund och snackade med en kompis då det hänt en grej men annars. I Lördags så for jag till badmintonstadium med Emma och spela badminton ca 2 timmar, hade sjukt kul som alltid med den bruden! Sen for vi hem till henne åt där, såg tv och snackade med hennes söta mamma rätt länge om typ samhällsproblem osv. I söndags så var jag bara hemma. Denhär veckan är as chill i skolan. Idag hade jag två lektioner sen lunch sen sluta jag imorgon är jag ledig förutom att jag har utvecklingssamtal kvart över tolv sen ska jag nog vara med Astrid. På Onsdag har jag en lektion och på torsdag börjar jag klockan ett och fredag är en vanlig dag men den är kort och ganska najs så det är lugnt, fett najs!
puss

Kommentera

Publiceras ej