Wasn't it easier in your lunchbox days

1kommentarer

 
Hade matte nationella idag på morgonen, gick nog inte så bra tror jag.. lär då inte få högre än godkännt känns det som. Slutade egentligen fyra idag men for hem vid tolv för jag mådde inte så bra. Missade musiken...:(
Annars har jag bara degat här hemma och sett pretty little liars, har sett klart alla säsonger nu som finns (3).. igen haha. är typ helt besatt i den där serien, bland några fler också. Ska se Switched at Birth nu och sen hoppa in i duschen. 
Kom på att jag inte bloggat så bra de senast dagarna så tänkte skriva lite snabbt om dagarna som egentligen inte varit så interessanta. I Lördags så for jag ju som sagt till emmas pappa som bor på stan. Det var Emma och Jakob och så jag, Johanna, Samira och Helin. Vi såg på mama, grymt bra film! Sen satt vi bara och pratade och så. Kom hem runt ett tror jag det var. I Söndags var jag bara hemma hela dagen och degade och var ute en snabbis och träffade en. Igår var det för skola som vanligt och sen for jag hem till mamma för att träffa lille kisse-missen som just kastrerat sig. Hon var lite drogad när hon kom hem och var skiit söt! Sen vid fyra for jag till stan och träffa Johanna. Vi gick i lite affärer och gick sen och åt pizza. Sen kom även Alexandra och Signe och vi chillade lite med några. Aja ska inte uttråka er mer nu.
puss

1 kommentarer

ADARAS.se - Where blog meets magazine!

08 May 2013 22:23

Var med och tävla om tre valfria kaviarlack! :)
http://adaras.se/2013/may/vinn-tre-valfria-kaviarlack-fran-kubiss.html#comment

Kommentera

Publiceras ej