In och ut, ut och in på kriminalvården

0kommentarer

Bild 1 - under lunchrasten på gräsplanen i det varma vädret // Bild 2 - Ekaterina och Johanna (emma och samira i bakgrunden) på gräsplanen under lunchen // Bild 3 - jag idag, sjukt skabbig osv // Bild 4 - jag och min älskade syster nu på kvällskvisten haha!
 
Hade skola som vanligt och slutade tjuo i fyra.. Men det var riktigt skönt och varmt idag så spenderade mycket av tiden ute på gräsplanen med klassen och spelade rövdunk och bara låg och tog det lugnt i solen. Efter skolan for jag till stan med Johanna och träffade även Alexandra där så vi satt nere vid kajen och så. Sen for jag hem då jag inte ritkigt kände för att umgås med folk så blev att umgås med favoriten (dvs min syster). Fick sminka henne och hoppa hennes ögonbryn och så satt vi bara och pratade om allt möjligt. Love that girl! Ligger just nu i sängen och ser på switched at birth och äter popcorn med beverly här bredvid mig som just börjat se på pretty little liars. Hahaha hon är typ helt besatt just nu och frågar heeela tiden vad har hänt och vad som kommer hända osv, gullis. Men nu ska jag fortsätta min kväll. Imorgon ska jag kanske fara till stan med Beverly och sen sola solarium med antingen Johanna eller Beverly, vi får se. 
puss

Kommentera

Publiceras ej