fuck my life, nu dör jag!

0kommentarer

Ååh!! Vi fick ju skoldatorer när jag gick i 8an och då sa dem att vi skulle få köpa datorerna men nu har de såklart ändrat det så vi måste lämna in dem på fredag.... känns verkligen inte kul! Min dator är ju trasig, alltså min privata/egna. Så jag kommer ju typ att vara utan dator i 10 veckor, iallafall en egen dator. Asså nu är jag bokstavlig, dator är MITT LIV!!!!!!! ser film 24/7, bloggar, skriver, kollar bloggar, lyssnar på musik, facebook, lol, kollar bilder och masssaaaa annat. åh om någon ger mig en dator nu så kommer jag seriöst älska den personen för evigt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 
 
btw förlåt för fett kass uppdatering men har haft massa skolarbete och så spenderade jag typ hela dagen åt att färga hår och även lite idag men det fuuuckade upp sig osvosvosv... uppdaterar er typ imorgon om vad som hänt och bilder och sånt.
puss

Kommentera

Publiceras ej