we don't sleep when the sun goes down

0kommentarer

 
I Onsdags så var jag i Bygdsiljum med Emma och Jakob och åkte snowboard. Hade grymt roligt och det var super härligt! Dock så blåste det rätt så mycket men hade lika roligt för det. Ni ser ett litet collage åvanför på dagen. På kvällen var jag med Johanna och vi for till stan och hon bjöd mig på min favoriiiiit paj på donken och så sa dem att det skulle ta ca 8-10 minuter och efter ca 9 minuter kom en kille som jobbade där ut med två pajer plus en glass, på ett silverfat! han sa att vi fick en glass eftersom vi väntat så "länge"  man kände sig lite speciell så;) Sen for vi hem till henne och såg på Johan falks sista film och bara snackade. Vid halv tolv så for jag hem och mötte upp emma och jakob för att snacka lite, eller ja i typ en timme. På torsdagen låg jag bara i sängen under dagen och såg på how i met your mother och så på kvällen for jag till emmas pappa och var med henne,jakob och johnny. Sov över där också eftersom jag missade sista bussen hem. Igår så for jag på stan med emma, jakob och johnny. Skulle snacka med en och så kollade jag och emma på lite kläder. Sen for jag hem och så for jag på ug med Johanna och Henke. Vaknade för ett bra tag sen och har sett undercover med miley cyrus i huvudrollen, älskar hon! Ska fixa mig nu och sen följa med johanna och hennes familj till fantasyland, haha. Näst sista dagen på sportlov.. vill inte att det ska ta slut hehe.
 
Kom just på att jag har engelska läxförhör/prov, so redovisning och svenska prov efter lovet.. blir att plugga ikväll och imorgon! puss

Kommentera

Publiceras ej