vi kunde vart perfekt men nu är du bara hälften så bra

1kommentarer

 
Tjo! Sitter på bräntis just nu med Johanna och Mahshid och väntar på att Amelie, Munira och Alexandra ska sluta. Uppdateringen i helgen har sugit. Men i Fredags efter skolan for jag och Johanna direkt till Carlshöjd till Andreas. Efter någon timme gick vi till maxi och bara chillade. Sen for jag och johanna hem till johanna och åt pizza och så for vi till ug. På lördagen så tog jag det bara lugnt under dagen och sen for jag till ug med johanna för att trycka tryck på tröjor. jag gjorde en superman tröja och johanna en batman haha. På söndagen var jag hemma hela dagen och sen på kvällen for jag ut i någon halvtimme och snackade med johanna. Idag var det en chill dag, film de två första lektionerna, sen teknik(!!!!) sen lunch och sen fick vi ha mer teknik (!!!) hahaha jag älskar teknik. och direkt efter skolan for vi till bräntis. puss

1 kommentarer

MY VESTLUND '

30 Mar 2013 13:31

finis!

Kommentera

Publiceras ej