varför kommer man aldrig på någon bra rubrik?

0kommentarer

 
Tog bara någon random bild.. efter skolan idag for jag hem och såg på sista avsnittet på pretty little liars, kan inte vänta tills fjärde säsongen kommer ut i juli! Sen vid fyra typ så for jag till stan med johanna och träffa lite folk  där. Och sen så for vi till ug och snackade och åt nått as gott. vet inte vad det heter men det fanns banan skivor och kiwi skivor osså hade dom smällt choklad och doppat frukterna i chokladen osså var dem på typ "trä pinnar" osså satte dom de i frysen osv.. grymt gott! ska testa det hemma sen. När jag kom hem så hoppade jag in i duschen och nu ligger jag i sängen och är "trött som en död blomma" ahahahahhahahahahahahahahahha.. bara några från min klass kommer fatta den där. Hsh så ska jag nog släcka lampan nu och sen lyssna på lite harry potter och sen sova. Imorrn har jag nationella prov då jag ska labba och efter skolan ska jag vara med Johanna och Andreas och så ska jag vara med dem typ hela kvällen och bara ta det lugnt. puss

Kommentera

Publiceras ej