Summer of 2011

0kommentarer

 
 
Sitter och lyssnar på veronica maggio och det påminner mig så himla mycket om sommaren 2011. Det var nog hittills den bästa och mest minnesrika (eller vad man nu ska kalla det) sommaren. Umgicks mest med Johanna, Jackie och Wilma. Veronica maggio och hennes senaste album var sommarplågan och vädret var underbart! Jag sommarjobbade de tre första veckorna tillsammans med johanna, hade riktigt roligt även om det var sjukt jobbigt också. Var på stan eller nydala typ 24/7. Umgicks också mycket med andreas och jakob, även med blandannat Emma. Var en del med annat folk också såklart. Kommer ihåg att vi alltid satt längstbak i bussen och lyssnade på veronica maggio och sjöng med i låtarna, speciellt jag och johanna gjorde det. Visst hände en del lite mindre bra saker också och gjorde en del saker jag kanske inte borde ha gjort osv men man lär sig av sina misstag och jag är glad att jag var ganska så ung när jag gjorde dem och inte nu. Åh har så himla mycket minnen från den sommaren, eller egentligen hela året. Hela året var galet men jävligt roligt också. Ett år jag aldrig kommer glömma. Självklart var förra årets sommarlov också roligt. Sommarjobbade med johanna igen och även med nasra och två till. jävligt kul var det! Var även i frankrike, tyskland och luxemburg osv och det var helt okej. eller ja resan och allt det var roligt men det var en konfirmations resa och hände en del saker där i taizé som inte var lika roligt men ah. Men det var ändå inte samma sak som sommaren 2011.. vet inte riktigt men den sommaren var iallafall hittills oslagbar. Hoppas denna sommaren blir ännu bättre!! Mina förhoppningar är ju att jag ska bli brun, ska skratta som jag aldrig gjort förr, kanske få någon ny vän, resa till island och turkiet och att det ska vara awesome!! vill ha massa bra sommarplågor, bra väder typ hela tiden, vill umgås jätte mycket med alla mina vänner och inte sitta hemma och dega halva lovet, vill helt enkelt bara ha jävligtjävligt kul! sista sommaren innan gymnasiet och grejer. puss

Kommentera

Publiceras ej