pw/training

0kommentarer

 
Äntligen Fredag! Först skola som vanligt, sen efteråt så for jag hem. Ville fara till stan men alla i denna tråkiga stad hade annat för sig så for hem och så bestämmde jag mig lite sådär spontant för att gå ut på en powerwalk i det fina vädret. Var ute och gick i cirka 45 minuter och när jag kom in så gjorde jag en del övningar. lite ben, mage, rump och rygg övningar. Var riktigt jobbigt men rikigt skönt efteråt. Sen så gjorde jag hallon smoothie som blev riktigt god och så duschade jag. Ska nog börja med sådanadära övningar lite oftare, några gånger i veckan eller så. Ligger i min säng nu och ser på the lying game. ska försöka orka med att städa mitt rum som ser förjävligt ut också. Känns som det kommer bli en riktigt lång och tråkig fredag eftersom ingen jävel i denna stad verkar vara lediga.. jaja vi får höras senare. puss

Kommentera

Publiceras ej