Outfits

0kommentarer

 
Tröja Bikbok Jeans väst Bikbok Jeans Rut m fl
 
 
Tröja Bikbok Hoodie Ginatricot Jeans Ginatricot
 
 
Tröja Ginatricot Jeans Ginatricot
 
 
Jeans JC Hoodie Ginatricot Jacka Bikbok Tub-halsduk Ginatricot
 
 
Jeans leggings Gran Canaria Tröja Bikbok Hoodie Ginatricot
 
 
Jeans H&M Tröja H&M Skinnväst Carlings 
 
 
Jeans H&M Tröja H&M
 
 
Jeans KappAhl Tröja H&M Tub-halsduk Ginatricot
 
 
Tröja H&M Jeans H&M Väska Accent
 
 


Här är några outfits från senaste tiden. Sorry om det blev en liten bildbomb men ah. Min uppdatering på bloggen har ju varit super kass och har egentligen ingen riktig anledning men har inte riktigt haft mina tankar på bloggen. Ser sista avsnittet på Hollywood Heights, så depprimerande! alltså att serien är slut.. Nu måste jag hitta en ny serie så jag inte sörjer HH för mycket, haha. Ni får gärna kommentera om ni har tips på någon bra serie. Men har ju alltid Pretty Little Liars och The Lying Game. Skulle egntligen vara med Samira idag men när jag vaknade hade jag jätte ont i magen och min ena halsmandel hade svullit upp som fan. Men det är bättre nu, fast har fortfarande ont i halsen. puss

Kommentera

Publiceras ej