Fantasy Land

0kommentarer

 
Igår, eller ah i förrigår eftersom att klockan är efter tolv och måndag idag.. Hur som helst, i Lördags var jag på Fantasy Land med Johanna, hennes mamma, låtsas pappa och söta små syskon. Det var faktiskt riktigt roligt ändå! Vi for därifrån vi ungefär halv sex och då for jag och johanna och åt pizza en bit från stan och bara snackade. Sen for vi till ug och såg på melodifestivalen med en massa. Tycker verkligen att Robin Stjernberg var en värdig vinnare och älskar låten, tror också att han kan komma långt i eurovision! Älskade också begging med anton, och nu i efterhand ulrik munthers låt eftersom jag kom efter hans uppträdande så hann jag aldrig höra det. Och synd nog har jag aldrig hunnit med att se någon av deltävlingarna från melodifestivalen i år.. Sean Banan var såklart också bra, som vanligt. Och så gillade jag vilken jävla schlager, haha. Idag har jag bara varit hemma, pluggat lite och sett på film. Började se the roommate igår natt och såg klart den, det är en skräck film och den var riktigt bra, inte så spciellt läskig men bra var den. Såg även the possesion eller nått sånt. Packade också och så for jag till pappa så nu är jag hos pappa, känns otroligt skönt att jag for till han idag istället för imorgon så jag får det överstökat. Tycker det är sjukt jobbigt att byta, förut körde jag varannan vecka men nu har jag bytt så jag är två veckor hos mamma och två veckor hos pappa för tycker verkligen det är jobbigt nu eftersom bådas bilar har gått sönder och skrotats och jag då måste ta buss och jag packar alltid så himla mycket osv.. Men nu ska jag läsa lite harry potter och sen ska jag lägga mig.. är verkligen inte taggad på skola imorgon och är glad att det är en kort dag! efter skolan ska jag förmodligen vara med emma och plugga en massa. puss

Kommentera

Publiceras ej