Everybody dances to their own boom boom

1kommentarer

Bild från i sommras.
 
Igårkväll så for jag till åhlidhem och så träffade jag johanna, andreas, jakob, kevin och moise. Vi bara chillade ett tag och sen så drog dom nånstans och jag och johanna for och träffade Mahshid och Nasra ett tag. Blev lite knas och grejer  menmen.. Vaknade vid två idag och så läste jag lite bloggar och även ett kapitel av harry potter. Sen så städade jag hela rumet så nu är mitt rum heeelt städat, även skrivbordet haha. Annars då? nä har faktiskt bara varit hemma idag. Såg klart Remember me nyss, åh den är såå sorlig och grät en massa i slutet! Och nu ser jag på ps. I love you, den är också jätte bra! Tycker dock att remember me är bättre. Förövrigt har jag värsta träningsvärken i hela kroppen sedan mitt träningspass igår.. benen, armarna, magen, mina revben och min rumpa, är ju inte riktigt van vid detta men ska försöka vänja mig. Ska se klart filmen och sen sätta på the notebook eller läsa lite harry potter innan jag tillsist lägger huvudet på kudden och lägger mig. 
 
Föresten så vill jag bara säga att min mobilladdare har gått sönder så jag kan inte andvända den tills jag laddat den, och INGEN i min familj har iphone förutom jag.. kan knapprt förstå det själv?! verkar ju som om alla har iphone nu för tiden.. Aja nu vet alla det så om ni vill nå mig så skriv på facebook eller skype!

1 kommentarer

tova

19 Mar 2013 17:06

fin bild!

Kommentera

Publiceras ej