Dagens outfit †

0kommentarer

 
Tröja KappAhl Jeans JC "crocker" Skor H&M divided
 
Grymt dålig kvalitet på bilderna men det är cam bild så..
 

Hade även på mig en vit klocka från ur&penn och ett tjockt armband i silver som jag inte riktigt vet vars den kommer ifrån. Dock togs dessa bilder på morgonen innan jag hunnit fixa mig helt och sätta på mig smyckena. Skola idag, var en ganska dryg dag. Inte lektionerna direkt men jag var inte på topp humör. Efter skolan for jag hem och bytte skor och lämna min väska och så gick jag tillsammans med Emma, Samira och Simon till coop med lilla hunden Milly som emma är hundvakt åt, urgullig! Vi köpte godis och sånt till vårat nationellaprov som vi har imorgon i Fysik.. åh jag hatar verkligen no! det är mitt sämsta ämne och knappt någon av imformationen och faktan i no'n fastnar i mitt huvud.. jaja får bara hålla tummarna och hoppas att jag iallafall får godkännt. Sen for jag hem och kollade runt efter lite klänningar och försökte plugga lite no, vilket inte gick bra. Sen for jag till emma och så pluggade vi lite no, vilket gick lite bättre och nu är jag hemma i min säng och lyssnar på harry potter ljudskiva och ska strax sova. Är grymt trött och otroligt sliten.. vill verkligen bara sova i några veckor och vakna upp typ en vecka innan sommarlovet och ändå få bra betyg osv.. heheh. puss

Kommentera

Publiceras ej