12 Mars 1999

0kommentarer

 
12 Mars 1999, för exakt 14 år sedan föddes en underbar människa till denna planet. Min älskade syster Beverly. Kan inte förstå att du redan är fjorton år gammal, känns som om du fortfarande går i låg stadiet och lekte varg eller häst i skogen med din bästavän. Eller när du skulle lära dig cykla, känns som om du fortfarande är sex år och alltid ville vara med mig. Jag älskar dig så otroligt mycket, älskar dig mer än allt annat och mer än jag älskar någon annan på denna jord. Du vet verkligen allt om mig, alla mina små och stora hemligheter delar jag med dig. Om jag är ledsen så vet jag att du alltid kommer finnas där för mig och jag vet att jag alltid kan räka med dig. Jag hoppas verkligen att du vet att jag alltid finns här för dig och mina öron är alltid öppna för dig och du ska veta att du alltid kan räka med mig vid din sida. Genom vått och torrt, eld och vatten. Ditt namn är inristad i mitt hjärta och du betyder mest för mig. Är såå stolt över att vara din storasyster!! Jag älskar dig Vala Samantha Beverly Jonsson, du är den underbaraste och bästa syster någon människa någonsin kan önska sig. ♥
 
Grattis på födelsedagen finaste syster.
 
Jag glömde visst att publicera detta inlägg den 12 mars och den hamnade i utkast, men jag publicerar det nu istället.

Kommentera

Publiceras ej