Frågestund del 4

0kommentarer

Favorit film?
måste nog säga LOL och Footloose! (edit: nu även project X efter att jag såg den med Mia)
 
Favorit serie?
Åhh.. serier är ju typ mitt liv det här blir så jäkla svårt men tar några nu, pretty little liars, the lying game, the secret life of the american teenagers, hannah montana, hollywood heights, how i met your mother, modern family, andra avenyn, skins, teen wolf, wizards of waverly place, the big bang theory, 7th heaven, so little time, switched at birth, csi miami, ncis los angeles, wallander, irene huss, beck osvosvosv

kan inte du lägga ut filmen/filmerna du och emma gjorde till erat engelska grejs? där ni gjorde typ en parody på footloose? 

Kanske kan göra det senare ifall jag får för emma, men det lär ju bli när jag får min dator från gymnasiet eftersom jag lämnar in min dator idag :((

top 3 festivaler du vill fara på? 

Tomorrowland!!! Peace and love fast nu ska ju den läggas ner så, woodstock och coachella. 

längtar du tills du flyttar hemifrån? 

Både ja och nej. Längtar såå mycket tills jag får inreda mitt egna hem hur jag vill, får bestämma precis allt osv men samtidigt måste jag ju betala hyran, elen och allt sånt.

Vars vill du flytta när du blir stor eller vill du bo kvar i umeå?

Jag tänker inte bo kvar i Umeå, mitt mål är ju att jobba och bo i USA men det är ju ganska svårt så annars blir det Stockholm eller Göteborg, hatar att bo i små städer.

vilket gymnasium sökte du o vad kom du in på?

Först så sökte jag Hotell och Turism på lilja och jag kom in men nu har jag ändrat och sökt som första sam på dragon och andra sam på minerva, hoppas och tror att jag iallafall kommer in på minerva.

favvis årstid? 

Definitivt sommar!! gillar dock hösten också och vintern för att man kan åka slalom och snowboard men favorit är sommar!

när mår du som bäst? 

Oj vilken svår fråga.. när jag är med vänner som får mig att skratta och må bra och sommaren!! på vintern blir jag typ depp haha nej men är mycket gladare när det är sommar, varmt och massor av färger, skratt och man kan ha tunna och lätta kläder även på nätterna!

när mår su dom sämst?

som sagt vintern typ.. ehm ja såklart om någon av mina vänner gör eller säger något väldigt elakt, vilket inte händer så ofta, sen finns det en sak till som jag inte har någon lust att skriva här.

fem saker du vill göra innan du dör? 

Finns verkligen huuuuur många saker som helst! har ju en lista med saker på min dator och det är över 200 men okej.. flytta till USA, hoppa bungyjump, fara till tomorrowland, simma med delfiner/hajar, lära mig att surfa!

vad älskar du mst md vinter oh vad älskar du mest med sommar?

Vinter: man kan åka snowboard och slalom, det är mysigt och man kan kasta snöbollar och såklart julen!

Sommar: det är varmt, man blir brun, man kan bada ute, partyyyyy haha, man kan ha tunna och lite kläder, massa glada färger och glada folk, tivolin och sommarlov!

va kmr du fa for betyg i svenska och engelska till sommaren?

Tror jag får B i svenska, hade det förra terminen och jag fick B på nationella, fast var bara två poäng ifrån ett A:( och i Svenska tror jag att jag får C eller B, fick A på nationella så..:))

 

Nu har jag svarat på alla frågorna från frågestunden, puss!

Kommentera

Publiceras ej