tonight we're drinking from the bottle

0kommentarer

Hello! ligger i sängen nu och käkar choklad hah. Ska strax upp och duscha och sen packa lite sått och så fara till mamma och hämta pengar. Tar tåget halv tre från umeå så är i vännäs runt tre. Vet inte exakt vilka jag kommer vara med men iallafall johanna och katten. Är inte lika deppad över att vara tillbaks i sverige igen fast saknar fortfarande turkiet haha. Men far ju utomlands igen i augusti, inte för att vi ska till ett speciellt varmt land haha island. Eller nu ser det liteknas ut så kanske ska dit, hoppas. Och om inte så hoppas jag att vi far till nått varmt land istället heheh. Men nu ska jag upp kanske uppdaterar innan jag far fast tror inte det. Kommer nog heller inte vara så aktiv under helgen men vi får se annars uppdaterar jag på söndag/måndag med massor av bilder och sånt från turkiet!
puss
 

Kommentera

Publiceras ej