veckan som varit

0kommentarer

Här är lite bilder från veckan som varit. Min uppdatering har varit otroligt kass! I Måndags så var jag i skolan och efteråt så for jag till stan med Emma och Samira för att shoppa lite. Fick med mig lite nödvändigheter som nagellack, hårspray, deo, foundation osv och så även en hoodie som kommer upp i en outfit bild lite senare. Efteråt så for jag och Emma hem till henne och bara myste. Även Samira och Helin kom över en stund och så drack vi en smoothie som jag och emma hade gjort och åt anisgrisar med nutella. Sedan när Samira och Helin åkt hem så fixade vi naglarna och snackade lite. I tisdags så hade vi bad på idrotten och befann oss alltså på umeå simmhall. Vår idrotts lärare sa att bussen skulle gå prick tio så vi alla tjejer tog det lugnt i omklädningsrummen och tio i kom det en som jobbade där och sa att vår lärare sagt fel och att bussen egentligen gick nu, så då bestämde vi oss, eftersom att vi inte var klara, att vi skulle skita i bussen och fixa oss klart så skulle vi ta en vanlig buss till stan och sen byta och åka till skolan. Men då kom en annan lärare från skolan som hade varit där med sexorna på skolan och sa att vi kunde åka med deras buss som gick tio i elva så då fick vi alla fixa oss i lugn och ro och hann även käka lite glass och annat gott i cafeterian. Efter skolan så var jag med emma och bara myste och snackade. I Onsdags var jag sjuk, så då var jag hemma från skolan och kunde sova ut. For sen till skolan med Emma som också var sjuk och hämtade lite skolböcker och sånt och sen får vi hem till mig och pluggade inför so provet, drack chai latte och åt fruktsallad med vaniljglass. I Torsdags så var det också skola, efter skolan stannade jag kvar och var i hk:n med emma, helin, simon, samira osv eftersom dom har hk som profilval och jag hade tråkigt så valde att följa med på deras. Hade riktigt roligt men det spårade riktigt totalt kan jag lova och var inte gott att äta sen.. Sen for jag hem till emma och såg lite film och for sen till ug och hade riktigt trevligt! Idag så hade vi hål timme andra lektionen, alltså idrotten eftersom att vi hade bad under tisdagen. Så då satt jag och emma i bilden och gick runt och så fixade vi iordning i grupprummet och så. Efter skolan så fixade jag och emma oss med sminkning osv. Sen så filmade vi två scener från "filmen" till engelskan. Efteråt for vi på stan och fick med mig en snygg scarf och lite underkläder hem. När jag och emma skiljdes åt vi halv sju så var jag med Johanna och bara snackade. puss

Kommentera

Publiceras ej