17 Januari 2013

0kommentarer

 
Vet att jag har varit rätt så kass på uppdatering så ska försöka bli bättre på det! Har skrivit om idrotten och att vi åkte skidor i Fredags men la aldrig upp denna snygga bild (översta bilden) på mig och Johanna så tänkte att jag gör det nu. I Måndags så var det skola som vanligt, efteråt var jag och Emma hos mig och hade det roligt, skrattade en heel del! Tisdags så for jag på stan med Emma och även Mia en stund. Vi fikade på waynes coffe (mitten bilden). Fick även med mig två toppar hem. Vi åt även på frasses och sedan for vi hem till mig och bara chillade och skrattade. I Onsdags så var det också skola. Vi har bild sista lektionen och vi har typ en "regel" på vår skola att om läraren inte kommer inom ca 15 minuter så får klassen gå. Det hade gått en kvart och alla i klassen gick, jag och emma satt utanför skolan och så såg vi jätte många från klassen gå hem. Då kom Helin ut och sa att Åsa som våran bild lärare heter gick runt  där uppe och letade typ så jag och emma ville bara se hur hon såg ut så vi gick in och så kom min mentor och typ följde oss till bilden. Hon hade tydligen sprungit efter en massa elever och försökt samla på sig så många från vår klass som möjligt. Så vi var åtta elever plus en lärare. Men det är ganska lungt att min mentor såg oss för lektionen var ganska rolig ändå. Efteråt så for jag hem, mådde ganska dåligt så. Det var föresten svin kallt på våran avdelning i skolan så vi fick ha jackor på osspå svenskan och så, men jag och emma valde att ha på oss två filtar som finns i svenska salen. Det ser ni på nedersta bilden! Ska lägga upp en del outfits bilder från några dagar som jag har missat. puss

Kommentera

Publiceras ej