Igår är historia, imorgon är framtiden, lev i nuet. YOLO!

0kommentarer

Skola och nationella hela morgonen tills lunchen. Gick väll hyfsat okej. Sen var det tacos till lunch vilket var as gott! Sen satt/låg jag och Emma på några ihopstyrda bord i no salen och såg på thirteen, den är så jävla bra. Efter skolan så var jag med Emma och sen for vi till Coop för att fixa lite grejs. Sen for jag hem och åt ännu mer tacos. Sen for jag på ug med Emma och hade the time of my life! Nämen vi var typ fulla på luft! Ska skuta skämta nu, men vi var skit flummiga osv. Sen for vi till busstationen för att hämta jacke som kom med bussen från Fredrika, på både dit och hem vägen så sjöng vi med till radion as högt och hade as kul. Sen for vi på ug igen och flummade ännu lite mer.. Nu är jag hos Emma och fikar och snackar lite. Ska hem om ett tag och se på thirteen och sen sova. Imorgon ska jag förmodligen vara med min saknade bästavän Mia och sen far jag till Emma och äter hos henne och fixar mig osv och sen blire parteeeeeyyy! Haha men ska vara social med Emma och jacke nu så vi får höras senare. Puss

Kommentera

Publiceras ej