-

0kommentarer

 
Idag är ingen bra dag. Försov mig, är deppig osv..
 
I Fredags efter skolan var jag barnvakt med Johanna åt hennes små sötnosar Nova och Emmie. Efter det så for vi till Carlshem/Carlshöjd (nått av de vet inte riktigt) och for hem till Andreas ett tag. Sen for vi tre till Kevin och var med han, Lenny och Daher ett tag. Sen for jag och Johanna till ug. På lördagen så tog jag det bara lugnt på morgonen och dagen och sen vid halv fem for jag till tenton och var lekledare på deras badhus med johanna åt Nova som nyss fyllt fem. Sen for vi till ug och bara tog det lugnt och snackade med en ledare osv. Igår var jag bara hemma tills kvällen och sen for jag till pappa och så fick jag en ny säng, så nu har jag dubbelsäng där. Hahah hade massor av larm imorse men vaknade inte av något av dem, så skönt sov jag i den sängen. puss

Kommentera

Publiceras ej