suger på rubriker

0kommentarer

 
Ful bild på mig! Hade sovmorgon idag och igår plus att jag fick sluta tidigare igår så for till stan med Ida, Hanna och nån mer jag inte kommer ihåg vad han hette hehe.. sen var jag med Astrid, Amelie och Simon ett tag och träffa Mia en snabbis. Idag, som sagt sovmorgon, sen hade vi egentligen matte efter lunchen och sen nk men vi flytta fem nk'n och så hade  de som har språk idag hål och resten slutar. Jag har egentligen inte språk idag men missa mitt italienska prov i fredags så va tvungen att stanna kvar en och en halv timme.. men hade julia till sällskap så det var lugnt. Provet gick väll hyffsat bra skulle jag säga, trodde det skulle gå sämre. Ligger i sängen nu och typ gråter hahah, hamnade på nån rip video till en pappa på youtube sen klicka jag bara vidare och såg massa, så börja jag tänka om någon av mina föräldrar, någon av mina nära kompisar eller min syster skulle dö osså börja jag typ gråta för jag fortsatte liksom tänka på det typ begravningen osv... de är fan inte bra asså. Nä nu ska jag se modern family och wizards of wevarly place, haha ja jag har börjat se det igen den är awesome!
puss

Kommentera

Publiceras ej