förlåt

0kommentarer

 
Hej och förlåt så himla mycket få bloggningen. Har inte haft någon lust alls och haft annat för mig. Kan dra lite snabbt de jag kommer ihåg vad jag gjort sedan jag uppdatera senast. Har varit i brattby vårdhem med Johanna och Guido, det är alltså ett gammalt nerlagt mentalsjukhus. Vi skulle övernatta där men sen vart det as knas så johanna och guido drog vid tre på natten och jag var tvungen att vänta en timme där själv på sjuts.. kan ba säga att det var inte lugnt där asså.. men ska dit igen!! haha, sen har jag varit med kompisar, festat, förra helgen var jag på en butiksöppning för skal of sweden. Jätte snygga skal och bra priser, sen var det ju 30% på allt också eftersom det var öppning, plus så fick man en godiebag också. Sen hade Johannas mamma 40 års fest också, huur god mat som helst var det och sen var jag, johanna och Alexandra bartender också. Fick en hel del dricks fast i slutet knasa det lite men allt som allt var festen grymt rolig!! sen har det varit skola, mer kompisar, plugg och i helgen var jag på fredagen med madde, astrid, robin, matte och jenny hos matte. Sen chilla jag resten av helgen och gjorde lite skoljobb, den här helgen har jag festa i fredags med madde, robin, matte, ida plus massa fler sen chilla jag resten av helgen typ. Idag var det då skola sen for jag till stan med mia och gick runt i affärer sen var jag ett tag med madde. Asså jag är så jääkla taggad på SOMMARLOV!! sitter och lyssnar på remixer och vill ba till tomorrowland och vill till turkiet och värmen osv... åh:(
men kanske lägger in en bild bomb sen? får se
puss

Kommentera

Publiceras ej