år 2013

0kommentarer

 
Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? ja en hel del, bl.a simma med delfiner, va i Turkiet, va på festival osv
Hur har ditt 2013 varit? 2013 har varit ett jäkla bra år! Dock har det också varit väldigt tufft, speciellt skolvis men har nog utvecklats en del som person.
Tror du att år 2014 kommer blir bättre? Jag hoppas på det!
Blev du kär i år? nejnej:)
Vilket datum från 2013 kommer du aldrig glömma? oj så svårt, suger på datum osv..
Vad är din största framgång 2013? Jag vet inte. Att jag blivit starkare som person, höjde  mina betyg och tog mig in på mitt förstahandsval på gymnasiet och gick en hel termin fast jag var nära att byta/hoppa av flera gånger.
Bästa köpet? hm.. converse typ hahahah nej men har typ inte köpt något som är så speciellt.
Vad spenderade du mest pengar på? mat/godis och cigg.......;//
Gjorde någonting dig riktigt glad? Mina fina vänner som alltid ställer upp, och sommaren var underbar speciellt turkiet var så jävla glad där!
Vilka låtar kommer få dig att minnas året? är ju så sjukt många men And we danced - macklemore, fuck you - Maria mena, Albatraoz - Albatraoz, one two fuck you - Kastenholt & Dee, Miss Decibel - Medina, Bara bara bere bere - Alex Ferrari, Lost & not found - Chase & Status, We can't stop - miley cyrus, Am i wrong - envy, Walks like Rihanna - The wanted, La la la - naughty boy, Drinking from the bottle - Calvin Harris, Swedish girls - Mikey Mic, Man must dance - Johnossi, Wake me up - Avicii, I love it - Icona pop osvosv i år är det jätte många låtar faktiskt! hahah
Vem har du umgåts med mest? Det har väll gått perioder då jag umgåtts nästan jämnt med en/några personer och sen "bytt" men Emma, Johanna, Mia, Samira, Helin, Simon, sen när skolan började fick jag upp kontakten med Astrid igen så vi har umgåtts en hel del de senaste månaderna och har också nyligen fått upp kontakten med Madde också så vi har vart med varann rätt mycket på sistone!
Bästa minnet från 2013? Trästock, Turkiet, shan the man atchi, Vännäsdagarna, alla najsiga fester, skolavslutnings middagen (?), kan tyvär inte välja ut just ett specifikt.
Har du haft ett förhållande under 2013? nope!
Är det något du saknar år 2013 och vill ha 2014? vet inte faktiskt.. utomlands vill jag var ju det i år också men iallafall.. annars fara till stockholm (vilket jag ska i feb/mars), kan inte komma på något speciellt men ett bättre år med mindre stress och "deprission".
Vad önskar du att du gjort mer? Oj.. svårt att säga men varit ute mer eller asså känns som jag spenderar halva året hemma och ser film och det är ju i och för sig jätte mysigt osv men ändå.. dock är det ofta svårt att få ihop det med vissa då alla har sina egna liv, vänner, pojk/flickvänner, skola osv men ändå. och tagit mer vara på de stunder man hade med sina vänner. Och tagit mer bilder!
Vad önskar du att du gjort mindre? som jag skrev åvanför kanske dragit ut mer än att bara sitta hemma och se film haha. Sen också typ att inte bry sig om vad andra tycker om en typ hur man klär sig osv. Juste jag önskar att jag inte hade färgat tillbaks till blont från brunt hemma utan att jag gick t en frisör, va tvungen att klippa typ 10-15 cm för det hade slitits så jävla mycket..
Favoritprogram på tv? kollar typ inte på tv men typ paradise hotel, svenska hollywood fruar och typ kriminalserier, kollar dock mest på dessa på datorn.
Största musikaliska upptäckten? typ avicii, misstolka inte visste liksom om hans exist innan men lyssnade inte på hans musik men sen i början av 2013 typ så hörde jag en av hans låtar och nu älskar jag typ alla haha, sen vet jag faktiskt inte..
Vad gjorde du på din födelsedag? jaru.. gjorde typ ingenting min pappa va i sthlm så tror jag typ åt tårta med mamma och syrran sen for jag ut och va med några kompisar, kanske blev lite festande också vem vet heheh.
Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?Det finns det ju alltid men vafan året var rätt så bra så varför tänka så, bara göra 2014 bättre!
Vad fick dig att må bra? Festival, musik, filmer, kompisar, fester och turkiet!
Vem saknade du? Louise min kusins barn (haha hon är lika gammal som jag..)
Vad vill du säga till dig själv inför 2014?  kör din egen grej och skit i om folk pratar bakom din rygg, sanningen kommer allltid fram till slut och då vet jag ju bara vilka som verkligen är ens vänner, och sen typ ta risker och bah göre!
 
puss

Kommentera

Publiceras ej