två svar

0kommentarer

tror jag har läst nån gång att du älskade harry potter filmerna och böckerna men typ på din frågestund osv så skrev du inte hp som favorit film, är det inte din favorit längre eller har jag bara inbillat mig?:]

Jo men när folk frågar om favorit filmer osv så glömmer jag alltid några för jag har ju så många eftersom jag är värsta film fantastikern. Men ja Harry Potter har alltid varit och kommer föralltid att vara nummer 1, både böcker och filmer. Älskar verkligen harry potter.
 
hur ser din framtid ut från med och med nu som du skulle vela just nu? asså gymnasiet, efter, barn, bil hus?
hm.. ja gymnasiet, det är ju gymnasiet. Efter ska jag börja på universitetet antingen juridik eller journalistik! vet inte om jag tar typ ett år ledigt och typ reser/jobbar. Vill helst plugga i Stockholm eller Göteborg men kommer jag inte in så blir det väll umeå. Sen vill jag flytta till USA eller England och bo där men det är ju ganska svårt så till att börja med så flytta till Stockholm eller Göteborg om jag får jobb. Vill jobba som advokat eller typ inom journalistik typ skriva för en tidning eller nåt. Sen vill jag skriva böcker på fritiden. Jag vill träffa en underbar kille, typ en italienare eller nåt. Eller nån från Amerika, typ en präst från amerika. min familj skulle vara typ som familjen i serien 7th heaven! Jag vill ha ett fett stort bröllop!! med en skit stor vit klänning. Sen vill jag ha massa barn, typ mellan 3-5 barn! Alla ska ha ovanliga namn! sen vill jag ha typ en range rover eller en g-wagon, eller nån annan stor och maffig bil! vill också bo i ett stoort hus med trädgård och pool. japp typ så, sen vill jag inte skilja mig! hahaha.
 
 
två frågor jag fick för ett bra tag sen men glömde svara på.

Kommentera

Publiceras ej