kommer aldrig på något att skriva här-.-

0kommentarer

 
ursäkta för riktig dålig uppdatering, ah egentligen hela sommaren. lägger upp bilder från island och sommaren osv sen när jag får min skoldator vilket borde vara nu till veckan. Har iallafall börjat gymnasiet nu. Samhällsvetenskap på dragonskolan, hittils har det varit bra. Alla i klassen verkar snälla och lärarna, iallafall de flesta, också. känns ganska drygt ändå att börja skolan igen men ganska skönt ändå att komma tillbaks till någon slags rutin. Idag hade vi två lektioner och sen slutade vi. For till stan och mötte upp mina föräldrar och gick in på polishuset och fixa nytt id kort till mig och sen fortsatte jag och pappa vidare till specsavers och boka tid för mig att få kolla med en optiker och massa för att skaffa linser. Föresten så måste jag bara säga detta att jag tappade min plånbok och pass när jag var i Island med allt i! tur jag inte hade hunnit få mina pengar än, så det var därför jag var tvungen att fara och fixa nytt id kort, är så sjukt jobbigt att inte ha det, plus så måste jag också fixa nytt bankkort och bibliotekskort och kan inte fixa det utan id kort.. Hur som helst, efter det mötte jag upp Emma som jag inte träffat sedan vi var på trästock så vi gick och fikade på mat&prat, blev en caramel cappuccino frappe och kladdkaka med vit choklad och hallon för mig, såå sjukt gott!! Sen köpte jag ett par nya jeans och nytt solpuder. Träffade även Alexandra och Robin en stund. Nu sitter jag och ser på Bates Hotel, jätte bra serie som jag just börjat kolla på, och sen så ska jag förmodligen till Emma och kanske se film eller göra något annat kul.
puss

Kommentera

Publiceras ej