.

0kommentarer

 
Hello, i Lördags så var jag hundvakt så Astrid kom över och var med mig under dagen. Grymt roligt att träffa henne igen efter ett helt år då hon varit i Spanien. Sen så for vi och köpte lite godis och så for vi till stan med Simon, Samira och Helin och for på utomhus bio. Riktigt mysigt var det, hade massa filtar och allt, filmen var sådär. Sen hängde vi nån timme på stan och donken och så for vi hem. På Söndagen var jag med Emma, vi for till nydala och solade och snackade och sen gick vi till campingen och hoppade på stuttsmatttan och hade massa kul. Bättre bilder kan ni hitta på emmas blogg, klicka här. På kvällen for var vi hos henne och såg på film. Igår var det då skola och efter skolan for jag till stan med Ida och Hanna. Hanna for efter nån halv timme då hon skulle med bussen så jag och Ida gick och mötte upp hennes kompis Linn och så gick vi in till stan och träffade lite folk. Sen for jag hem och somnade ganska snabbt, var sjukt trött och sliten och var lite sjuk. Idag så stannade jag hemma från skolan eftersom jag fortfarande är sjuk, hoppas jag är kry nog att fara till skolan imorgon.. mamma kom hem med kladdkaka med vit choklad och hallon till mig så ska äta det efter maten, är helt kär i det. Såå gott!
puss

Kommentera

Publiceras ej