Right from the start you were a thief you stole my heart

0kommentarer

 
Fick hem biljetterna till studentfesten som har premiär imorgon här i Umeå. Ska dock se den med Johanna men hon befinner sig inte i Umeå under helgen så vi ska se den till veckan istället vilket är lika bra det då jag är sjuk typ och ska försöka var hemma mycket i helgen och vila upp mig. I Tisdags hade jag nationella hela förmiddagen, i Geografi. Gick helt okej faktiskt och tror då inte jag får ig iallafall. For lite tidigare från skolan pga en sak. Var med Emma och bara snackade och så åt jag även där och så for vi till ug och även Mahshid kom och sen Judith. Igår hade jag nationella i geografi igen. Det var svårare igår än i Tisdags tycker jag. Hade även bild sista lektionen, jag riskerade att få ig i det (från g+ till ig.. inte ok) eftersom jag inte gjort en uppgift. Men gjorde den igår så nu har jag inte ig varning längre vilket känns skönt. Ska dock göra en till och skicka in så att jag kan få ännu högre betyg. Efter skolan for jag hem och sov, hahah. Sov efter nationella i ca 30-40 min och när jag kom hem sov jag en timme. Var heelt slut! Sen for jag till Mahshid och mötte Johanna på vägen så hon, jag, Judith och Mahshid for till kyrk ug och träffa massa peeepzzz. Idag hade jag Svenska nationella den muntliga delen. Gick skit bra!! Vet dock int betyget än men hoppas på B-A annars blir jag sjukt sur/besviken men tror då att jag fick bra. Sista lektionen var slöjd, och fick då veta att det bara är fem slöjdlektioner kvar. Går tydligen bort tre lektioner nångång. Asså shit.. kan inte förstå att det bara är ÅTTA VECKOR TILL SOMMARLOV!?!?!?!?!? heeelt sjukt vad tiden går snabbt! Kommer nog sakna ersängskolan, en del lärare och klassen. Men ska se till att inte tappa kontakten med dem, alltså med dem jag umgås med. Ligger i soffan hos mamma just nu och ser på andra avsnittet av tonårsbossen. Det regnar ute så orkade inte cykla till pappa eftersom jag också kanske ska vara med emma som bor två hus från mamma. 
 
Är på väg att bli sjuk/har blivit sjuk. Är heelt slut, var nog därför jag sov så mycket igår och funderar på att sova nu. Mår lite illa, dock mindre än igår och förrigår och har svin ont i halsen och huvudet och hostar som bara den!! :(
puss

Kommentera

Publiceras ej