Några av de senaste outfitsen/veckan som gått

1kommentarer

T-shirt secondhand Jeans Grancanaria Hoodie Ginatricot Tjocksockar gamla
 
T-shirt Ginatricot Jeans KappAhl Hoodie Ginatricot Tjocksockar gamla
 
Tisha Bikbok Jeans Rut m fl Hoodie Ginatricot Mössa Carlings
 
Jeans Ginatricot Lil Wayne linne vännäsdagarna (marknad) Hoodie Ginatricot Tjocksockar gamla
 

Vet att min uppdatering inte varit så bra senaste dagarna men har som sagt haft mycket att plugga samt varit med vänner och sånt. Har inte uppdaterat med ett inlägg med vad jag gjort under dagen sedan onsdags då jag lade upp en video på min dag. I Torsdags var det skola först, minns faktiskt inte vad jag gjorde efter skolan men tror jag for hem och sen efter maten for jag på ug med Johanna. Sen på fredagen så var jag ju i skolan och sen for jag till stan med Mahshid och kollade på lite skor och bara snackade och skrattade. Sen for vi till henne och åt och så for vi till ug och träffade en massa folk och tog det bara lugnt. Under Lördagen så var jag hemma och var hundvakt åt my samt pluggade lite geografi inför nationella provet imorgon och sen på kvällen så for jag till ug med Mahshid. Efter ett tag kom även Judith och vi chillade med massa annat folk bla jakob, idris, Abel och Ali. Sen på söndagen var jag bara hemma och myste. Idag så var det först skola, inget speciellt som hände. Sen for jag hem till mamma och tog det lugnt, är ju egentligen hos pappa men mamma bor närmare skolan typ fem minuter från skolan om man går, och det regnade ute och skulle ändå tillbaks cirka två timmar senare. Vid fem for jag tillbaks till skolan för mitt allra sista utvecklingssamtal i grundskolan. Gick huuuuur bra som helst och är verkligen super nöjd och stolt över mig själv! Nog det bästa utvecklingssamtal jag någonsin haft. Sen kom Johanna med sin mamma och sina söta småsyskon och hämtade upp mig osså for vi till coop och köpte godis inför nationella imorgon, har dock lyckats äta upp typ hälften hehehe och jag köpte inte lite om man säger så. Sen har jag bara degat hemma resten av kvällen. 
 
Fick förresten ett mail från Nicole, nickys.se, där hon berättade att jag vunnit två biobiljetter till filmen studentfesten. Blir förmodligen att bjuda med Johanna. Detta är nog första gången jag någonsin vunnit en tävling! kul. puss

1 kommentarer

Sara - Hold on be strong

16 Apr 2013 14:11

Fint!!

Kommentera

Publiceras ej