My guns go boom boom

1kommentarer

 
Som jag kände på mig gick nationella provet inte så bra som jag hoppats. Efter skolan var jag en stund med Emma och sen på kvällen var jag ett tag med Johanna. Kom just ur duschen och ser på pretty little liars. Imorgon slutar jag fyra.. sen ska jag till Johanna och äta grillat och sen far vi nog till majbrasan. Blir antingen här på ersboda eller på grubbe, vi får se. Ska förmodligen sova hos henne också vilket blir mysigt. Sen är jag ledig på Onsdag också, riktigt skönt! Men ska torka håret nu och sen lägga mig. 
puss

1 kommentarer

ADARAS.se - Where blog meets magazine!

30 Apr 2013 21:59

Tänkte bara tipsa om min nya tävling där du kan vinna ett objektiv till mobilen! Var gärna med :D http://adaras.se/2013/april/vinn-ett-fish-eye-objektiv-for-mobilen.html#comment

Kommentera

Publiceras ej