Ten weeks of party

0kommentarer

Alla bilder är från glassmässan/glassfestivalen förutom den tredje bilden som är tagen i Fredags kväll. Bilderna har jag tagit från samiras blogg, dock kan jag stolt säga att jag faktiskt tog fjärde bilden med hennes kamera! Ni hittar samiras blogg här! dock är de två sista bilderna instagram bilder, en är min och den andra är Helins.
 
 I Lördags klev jag upp med tuppen! Nejmen vaknade vid åtta tiden och missade dock bussen som de andra tog så tog en buss en halvtimme senare och så mötte jag upp tjejerna där. Hade riktigt roligt och det var riktigt gott! Mina favoritsmaker var bubblegum och polka. Vart skit mätt på all glass och vid halv ett (?) for vi därifrån och gick till stan. Där gick vi runt och kollade bland lite kläder och bara myste på och sen så for vi alla hem. Tog det lugnt hemma och fick mig en liten tupplur, eller vad det nu kallas, eftersom jag endast sovit tre timmar under natten. Sen på kvällen for jag på ug och var med Mahshid, Nasra, Paula och en massa sköna grabbar. Igår så var jag hemma hela förmiddagen och sen på kvällen så var jag med johanna och vi hälsade på hennes jätte gulliga och sköna farmor som bjöd på lite godis och bulle. Idag började skolan igen vilket jag verkligen inte sett fram emot men det är ju bara tio veckor kvar till sommarlov (!!!!!). Guud vad tiden går snabbt, känns som jag nyss börja högstadiet och så går jag ut grundskolan om tio veckor! Efter skolan så for jag till stan med Johanna och Alexandra. Vi gick bara runt och loda haha.. nejmen vi satt och snackade lite och så. Ikväll blir det förmodligen att bara vara hemma och mysa med choklad och någon film. Blir nog också en tidig kväll för min del då jag är väldigt trött! puss

Kommentera

Publiceras ej