Angel by the day Devil by the night

0kommentarer

gammaaaaal bild! saknar ändå mitt blonda hår:( fast är nöjd med brunt iallafall just nu.
 
Hejsan allihopa. vet att min bloggning verkligen varit dålig nu men har helt enkelt inte haft lust. Veckan har spenderats på skolan och med Johanna tror jag. Var och såg studentfesten på bio med Johanna. Hahah den var riktigt bra och rolig. Idag var det skola, dock försov jag mig till jätte sent så hann va med tio minuter på sista lektionen innan lunch och sen for vår klass till operan på stan och såg någon dryg dans uppvisning med massa andra klasser från andra skolor. Efteråt så for jag Johanna och Amelie som också var och såg uppvisningen med sin klass, til stan. Chillad runt och träffa några och så. Kom hem vid halv fem ungefär och åt och fixade lite småsaker och så. Sen for jag till ug och var med Johanna, Hanna och Mahshid. Vi for till skatehuset eller vad de nu kallas och åkte skatebord, hahah hade riktigt kul! Sitter i soffan nu och ser på pretty little liars, heheh ser om hela serien nu. Har någon av er tips på en bra serie får ni gära kommentera! 
puss

Kommentera

Publiceras ej