min framtid?!

0kommentarer

 
är så förvirrad och rädd och orolig just nu. förut var jag helt säker på vad jag ville bli och vilket gymnasium och linje jag ville gå men inte nu. snart är det dags att söka.. fyra månader kvar och under dessa korta fyra månaderna ska jag bestämma min framtid. mitt val kommer påverka hela mitt liv. är så rädd att jag ska välja fel och sen ångra mig. jag vill ha ett jobb med bra inkomst så jag kan försörja mig själv och senare i livet också försörja en familj, min egen familj.men jag vill också ha ett jobb som jag trivs med och som jag tycker är roligt. jag vill inte vakna och känna liksom, åhnej! det är jobb nu, utan jag vill vakna och känna,nu är det jobb gud vad roligt. jag vill ha ett jobb som är socialt och också kreativt typ.. bara femton och ska redan bestämma min framtid. ville bara skriva av mig lite. puss

Kommentera

Publiceras ej