less på allt

1kommentarer

Jag är så jävla less på allt och alla just nu. Vill bah gå och lägga mig och vakna igen i sommar. Skolan dödar mig serriöst! skulle farit på teckenspråks vecka om två veckor men skippar det på grund av massor av prov och sånt.. och nästa vecka är det prao och helt ärligt är jag verkligen inte så speciellt taggad. känns som jag verkligen behöver en paus från allt, skolan, vänner, familj.. jag vet inte riktigt. men känner mig typ.. död. asså vettefan vars allt kommer från eller varför jag mår såhär just nu men. Nu känns det som att jul lovet skulle sitta väldigt bra och lägligt men nej det är tre och en halv vecka kvar. är otroligt skol trött och less på alla lärare och prov och allt just nu. får verkligen en klump i magen när jag tänker på allt, måste verkligen klara alla prov, redovisningar och inlämnings uppgifter nu med iallafall någorlunda bra betyg. kan ingen bara komma och skjuta mig, helt seriöst. känner mig sjukt pressad av alla just nu, både skola, vänner och familj. vet inte riktigt hur jag ska beskriva mina tankar och känslor med ord så jag avslutar inlägget nu.
 
 
pluggar för övrigt just nu till två stycken no prov jag har imorgon samt svenska redovisning och engelska inlämningsuppgift..

1 kommentarer

astrid

29 Nov 2012 20:10

Melissa, vi kanske inte pratar ofta längre och vi är inte lika nära som förr, men du ska veta att jag alltid finns om du vill prata. Och det är inte något jag bara säger, utan om du vill prata så sitter jag här fastklistrad framför skärmen, 352857298572498 mil bort. Och om du vill prata ut med någon om skolan så får du gärna prata med mig, jag har det också ganska stressigt och det är 99% chans att jag måste gå om (det kan du tänka på om du vill må lite bättre:)) MEn till skillnad från mig är du bäst, du är asstark och du kommer ta dig genom dethär även om det blir svårt. Ursh vad jag saknar dig... Hoppas det blir bättre, för du är värd bättre!!<3

Kommentera

Publiceras ej