How i met your mother

0kommentarer

 
Igår efter skolan så for jag och Emma ner på stan för att kolla lite farsdag pressenter. Hittade en någorlunda bra till slut. Sedan så for vi till kina restaurang, great eastern och åt kina buffé och lite sushi. Hur gott som helst! Efter det så gick vi och mötte Jacke som kom med bussen osså gick vi typ runt på stan ett tag. Idag så har jag dock inte gjort någonting förutom degat i sängen framför "how i met your mother" och ben and jerrys. Ska strax hoppa in i duschen och sen fixa mig lite. Ikväll blir det filmkväll hos Emma med några från klassen. Skit mysigt! Föresten ska försöka komma ihåg att ladda upp bilderna från Tida holm i helgen också. Och kom på att jag inte laddat upp så mycket bilder från frankrike som jag lovat.. ska försöka hinna med det också. puss

Kommentera

Publiceras ej