äntligen!

1kommentarer

 
 
bilder från dagen! Bild 1: Jag, Emma och Johanna på väg mot lilja (ett gymnasium) Bild 2: Blev sminkad när jag besökte dragon (ett till gymnasium) kolan - stylist och spa Bild 3: Frida och Johanna i bussen på väg hem
 
Haft en jätte rolig dag idag då jag  tillsammans med Emma, Johanna, Frida och Mahshid har besökt gymnasium. Alla 9or på skolan besökte gymnasium (två stycken var) men vi var tillsammas. Och äntligen så vet jag vad jag vill med mitt liv! Känns så otroligt skönt och nu vet jag liksom vad jag ska sträva efter. Har bestämt mig för att söka hotell och turism programet på lilja skolan. Skolan verkar bra, iallafall en skit skön lärare och förhoppningsvis är alla andra det också, och allt verkar bara helt underbart. Så det kommer vara mitt förstahands val men dock så vet jag inte alls vad jag ska söka i andra och tredje osv.. men förhoppningsvis så kommer jag in på mitt förstahands val. Är iallafall helt slut efter dagen så ska bara slappa resten av kvällen och en tidig kväll för mig. Ska lägga upp en dagens outfit snart också. puss

1 kommentarer

frida ;)

20 Nov 2012 16:53

YOLO SWAG #INSTAHOT #INSTASWAG #FOLLOW #ME

Kommentera

Publiceras ej