tack mamma o pappa!

0kommentarer

Dålig bild på mig och Johanna, älskar dig<3

Ni som följt bloggen vet att i slutet av sommar lovet tog jag hål i läppet men tog ut den i November tror jag. Men nu så ska jag få ta hål i naveln, är grymt taggad. Ska fara med Wilma till Vännäs och ta idag. Igår var ju som sagt med Johanna och Wilma på stan och sen for vi till Umedalen till Robin och var med han och Alexandra. Asså det spökar hos Robin, och då menar jag inte ba åh en tavla föll. Utan ibland hör Alexandra och Robin typ barnskrik, dörrar stängs, ser skuggor osvosv fett coolt! Fast sen börja han berätta massa saker han varit med om o så vart några (inga namn nämda, kan lika gärna vara jag) rädda o sånt så då fick han sluta. Men ändå sjukt coolt, jag ska sova hos han nån dag och hoppas på att något händer! Men uppdaterar kanske innan jag far eller när jag kommer hem. puss

Kommentera

Publiceras ej