Sommarlov!

0kommentarer


Sommarlovets första glass med Johanna!

Nu är det äntligen sommarlov! Eller har ju haft det två dagar nu men. Dock så får jag väll inte riktigt sommarlov förrens om tre veckor då jag ska sommarjobba de tre första sommarlovs veckorna.. Aja fortfarande skit glad! Fick hyffsade betyg också, iallafall myycket bättre än förra terminen. Höjde poängen från 85 till 150 alltså höjde jag med 65 poäng så hyffsad nöjd är jag. Imorgon ska jag konfirmera mig också, sen i Augusti far jag på konfirmationsläger i Frankrike! Hoppas verkligen jag får en iphone 4 i konfirmationspressent. Har fått lite kommentarer om att jag ska svara på frågestunden och måste verkligen ta tag i det nu, ska se om jag hinner med det i helgen. Nu ska jag torka håret och se oskyldigt dömd och sen sova så jag orkar med morgondagen, kommer bli en skit rolig dag! puss

Kommentera

Publiceras ej